AngeL- Allahım nasip ederse çok az kaldı bitiyor ☺️ Sizde durumlar nasıl çantalarınızı hazırladınız mı ☺️
Hallerimvarbenim AngeL- 79 gün kaldı bir yandan çok gibi bir yandan da hızla akan ayları düşününce iki gün gibi geliyor 🙈
Tinasu Mihribani yaa benimde 38 😊 hafif hafif karnımda sancılar hissetmeye başladım ama düzensiz ve kasıklarımda ağrılar oluyo sende durumlar ne 🙂
AngeL- Hallerimvarbenim 😅 ayaktaysan daha hızlı geçeceğine eminim ☺️ Benim sürekli yatarak geçiyor o yüzden günleri iliklerime kadar hissettim ☺️
AngeL- iilaydasill Ece61 Begum-yktnvr4 gullokumum cansualisa usenmedimyaptimbirvelet NilAda16 Aselsmoms Yildizayz Aylakrn Melek2121 Bilgeyumuk Daffyy Milosee Mhrbn44_ belinay41 Bnmv-1 Yesraan bhrckkk zumzum Uykucu11 Zeynepsari34 Annecimden29 Leyla_tekinz Hepimizin bebişleri sağlıkla sıhhatle zamanında gelsinler 🙏🏻🙈 Sayılı gün çabuk geçiyor hemen geçsin burda doğurduk diye post açmak nasip olsun☺️♥️
Hallerimvarbenim AngeL- Valla ayaktamıyım yerde miyim gökte mi bilmiyorum. Hamileliğimin ilk başında sonuçta hamilelik hastalık değil demiştim çok büyük konuşmuşum🤣 Ama çok şükür sağlıkla alalım kucağımıza hepimiz inşallah 🥰