Eveet değişik bir konuyla giriş yapayım. Bayadır bu soruyu bekliyorum kimse paylaşmıyor ya da denk gelmiyorum. Dedim ben paylaşayım. Aldığınız veya kullandığınız bez önerilerini alabilir miyim?
Benim duyduğum ve araştırmalarım sonucu bilgilerimi paylaşayım.
Sleepy ve baby turco aşırı taşırıyor. Tamam fiyat performans ürünü ama bilemiyorum. Kıyafetlerle uğraşmak zulm gibi geliyor. Ama bebekten bebeğe de değişiyor o yüzden bişi diyemiyorum.
Prima desen güzel ama alınacak gibi değil. O nasıl fiyat Allah aşkına.
Molfix hakkında kötü bir yorum görmedim. Gören varsa bilgilendirebilir mi beni? Fiyat olarak primadan aşağı sleepy den yukarı. Bence ortalama bir ürün gibi duruyor.
Bebem natural (adını karıştırmadıysam) var bir de hemen hemen fiyat olarak Molfixle aynı ama çok ıslak kaldığını emicilikte sınıfta kalıyor diyorlar.
E bebeğin kendi markası hakkında bilgim yok malasef
Huggies vardı sanırım. Türkiye piyasasından çekildi. En iyi bez net budur yani. Başka diyecek bir lafım yok. İnternette bazen görüyorum ama acaba çakma mı emin olamıyorum.
Bir kaç marka daha var bu süreçte incelediğim ama bilemiyorum. Sizlerin yorumları neler? Bezleri kullanmadım o yüzden sadece duyduğum ve yorumlarından incelediğim kadarıyla yazıyorum. Tabiki kişiden kişiye ve bebekten bebeğe değişiyor. Bunu göz ardı etmeyin lütfen. Önerilerinizi ve fikirlerinizi bekliyorum.