KbA 5+2 haftalık hamileyim ve çok az kahverengi akıntım oluyor yaşayan var mı? Ne zaman geçti yada bir sıkıntı oldu mu
KbA @“Binnur-cam” gidecem ama tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırmıştım iki hafta boyunca gitmeyi önermediler sigortadan dolayı onu bekleyeyim demiştim