Merhaba kızlar bi sorum olacaktı çok kafama takıldı tecrubesı olan varsa cevap yazabılır mı ?
Yeni hamıleyım 6+6 haftalığım ıkı gun önce kan ve idrar testi verdim değerlerime bakacaktı doktor ve idrar da protein kaçağı pozitif çıktı doktorum nefrolojıye git dedi randevu aldım gıdıcem ilerleyen zamanlarda çocuğa sıkıntısı olur mu bu durumu gebeliğinde yaşayan var mı ?🙏