Kızlar bugün doktordan geldim 36+3 haftalığım bebeğim 3 kilo ve 50 cm olmuş. Başı çok aşşağıda karnın sert dedi. Sezaryen günü belirlemiştik zaten 26 aralığa ama beklemeyebilir dedi. Spinal anestezi yapıcaz sana dedi. Spinal anestezi zor mu nasıl oluyor etkisi ne kadar sürüyor sonradan çok ağrı veya acı oluyor mu