Bebeğim 2 bucuk aylık hiç memeden inmeyen bi bebekti ama iki gündür memeyı verıyorum aglıyo istemıyo atak donemınde suan oyuzdenmı yapıyo acaba yoksa emmeyımı bırakıcak dunden berı o oyle yptıkca aglıyorum cok moralım bozuldu atak donemınde dıye yapıyorsa duzelırmı emmeyı bırakırmı