PINARPEKER Canim bana iğne sırasında çok az sizi hissedebilirsin dediler ama hiç hissetmedim. Belki de o an ki ruh halimden. Bi 15 20 saniye sonra bacaklarımda uyuşmayi hissettim. Sonrasında tamamen hissizlestum zaten. Ama genel anestezi de çocukta narkoz alıyormuş ve 6 saat atamıyormuş. Ben akşam 5 te sezeryan oldum sabaha karşı yürüttüler. Öyle çok yoğun bir acı hissetmedim. Bünyeden bünyeye fark eder tabi ki. Anestezinin etkisi geçince agrilarim oldu tabi ki ama en fazla bir hafta sonra toprladim🙏🏻