Merhabalar 31. Haftadayım tansiyon hastası olarak hamile kaldım tansiyonum yüksek seyirde birde bu hafta enfeksiyon kapmışım hastanelik oldum 41 cm 1800 gr erkek bebek bekliyorum 🤲
Erken doğum riski var bebeğine geçerse alırız küvözde kalır çok küçük birkaç hafta daha ilerletmeye çalışalım dedi çok korkuyorum deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum 😔😓🤲