Cans50 gebeliğin riskli değilse canım sonuçlarında iyi çıkmış Bence yaptırma Ben yaptırdım çünkü benim gebeliğim riskli gebelik grubunda Diyabet hastası olduğum için Kandaki şeker bebeğin gelişimini nasıl etkiler diye baktırdım ya benim durumum daha farklı olduğu için ben yaptırdım bir sıkıntı çıkmadı şükür ama kesin sonuç veriyor