vaveylaaa19 Kizlar doktor Erken dogurabilirsin dedi doğum başladığını nasil anlarım normal doğum gibi mi basliyor ağrıları
rabia3561 vaveylaaa19 erken doğumdan kastı 36 haftada da olabilir aynı doğumdaki gibi karın ağrıların olacak sancıların sıklaşacak sonrasında nişanın suyun gelecek sadece bebeğin 38 den önce gelecek demek istedi. Bu her hamilede olabilen bir risk
vaveylaaa19 rabia3561 anladım demek ki normal doğumla belirtileri aynıymış bunu merak ediyordum tesekkurler