Cans50 canm bende 22 haftalik hamileyim bende yaptirdim normal denildi anliyorum ben seni annelik ic güdüsü fakat allahtan gelen herşeye raziyiz. Allah korusun bebeginde bi özür oldugunu bilsen ondan vazmi gececeksin. Gecemezsin elbet.
Bence düşünme boyle kotu seyleri hepimiz allaha emanetiz dua et bol bol.
Allah hepimize sagsaglim saglikli bi sekilde kucagimiza almayi nasip etsin rabbim.🙏