Bsr57 Evet güzel anneler kızıma hamileliğim boyunca hep bu uygulamadaydim doğduktan sonra silmiştim şimdi kızım 22 aylık ve 2. Bebek geliyor ve yine ben burdayım bakalım nasıl geçecek bu surec
Prenses34_annesi Bsr57 buraya tekrar dönebilmek çok güzel bir şey insanın hiç bırakası gelmiyor bence benim ilk gebeliğim ilk defa kullanıyorum ama buraya bırakacağımı da düşünmüyorum çünkü burası bana daha çok samimi geliyor 🥰
Mustafayigitvebeytugannesi Bsr57 benim hiç gitmeye fırsatım olmadı oğlum 9 aylıkken üçüncü gebeliğim ile geri geldim 😂😂
Bsr57 Prenses34_annesi Demekki uygulamayı silmek bi şey değiştirmiyor bakın geri döndüm insallah yavrularımızı sağlıkla kucağımıza aliriz
Ayezhanim Bsr57 kaç haftalık canım yeni bebiş bende bir kızım var 3.5 yaşında tekrar var inşallah ama üç gün önce 16 beta ile öğrendim bakalım