busracik_35 Merhaba hanımlar, Burada 12 haftalığız 2li tarama testinde çekilmişti cinsiyet için yorum alabilir miyim? Şuan 18 haftalığız özel hastanede 2 tane doktordan sonra 2side kız dedi ama hala emin olamıyorum ya yanılma olursa diye. Henüz ayrıntılı ultrasyona girmedim. https://pin.it/6K8d2Qr] https://pin.it/6K8d2Qr
Nilosfirarda19 busracik_35 Çok anladığım bir şey değil ama nedense bende kıza benzettim kafatası yapısını, 2 doktoe dediyse büyük oranda kızdır canım, benim kız olduğunu 11. Haftada söylemişti doktorum öyle de oldu.