Ben geceleri karnımın kasıklarımın taş gibi olup ağrımasına ve sizinki gibi kramp girmesine uyanıyorum hatta çoğu zaman uyuyamıyorum. Zar zor tuvalete gidiyorum ve tahmin edersiniz ki gaz sıkışması :) bebek bağırsaklarada baskı yaptığı için gaz çıkarmak çok külfetli oluyor buda ağrı yapıyor. Eminim ki o doğumun sancı ağrı ve kramları böyle girip geçecek kadar masum değildir😂 onu illaki anlarız