Kızlar pazartesi sezeryan doğumum var 2 tane sorum var bana yardımcı olabilcek biri varsa . Birincisi göğüs pompası elektirkli aldım ama o gün hemşire getirmenize gerek yok dedi ama ben hastane çantası videoları izlerken götürenler gördüm hastaneye götürmek gerekli değil mi ? İkincisi çatlak kremini doğumdan sonra sürüyomuyuz benim dibinde çok az kaldı doğumdan sonrada hızlı kilo aldığımız için sürmeye gerek var mı 🙏