diilan95 Kızlar göbeğim daha düşmedi aşağı ama doğumuma 2-3 gün kaldı. Göbeğimin düşmemesi endişelendiriyor acaba doğumum geç mi olacak diye. Başına gelen var mı
gullokumum diilan95 kaçıncı gebelik canım? Benim ik gebelikte yaklaşık bi 20 gun önce düşmüştü bariz belliydi ama şuan doğuma 19 gün var hala düşmedi 🙃 ikinci gebeliklerde son ana kadar kanala yerleşmeye biliyomus bebek korkulacak bişey değil yani