hayalperest2310 Cananyildiz yani yeterli oluyor mu ekstradan bir tane daha alınmalı mı ilk doğumum tecrübesizim hani yapışkanlığı geçer falan diye
hayalperest2310 Hsnycvk hmm anladım canım teşekkür ederim ☺️ ne bilim kız anlamadım ki göğüs ucu yarası diyorlar korkuyorum 😧
Hsnycvk hayalperest2310 kapağı kullan ve doğru pozisyonda emzirmeye çalış bebeğin sadece ucunu almasın göğsünün o zaman bi şey olmaz korkma☺️