Illyy-27 benimde kesede geç gelişme vardı. Geç döllenme vs ile alakalı değil. Geç döllenme de var o ayrı tabiki. Ama kesemiz bir süre büyümedi gün gün gittik doktor kontrol etti. En son dün ve geçen hafta cumartesi gittim. Bebiş Allaha şükür toparlamış. Betaya gelirsek bu kadar az değil ama 1000-1500 arası artıyordu şu süreçte. Doktor düşük ihtimali olduğunu söyledi progestron ilaç verdi ilk. İğneyi o an anlayamadım korkuyla. Hani söyledi ama konu karıştı. İğneden önce hemen toparlayamadım. 2 gün sonra tekrar keseye baktık. Büyüme beklenenden çok düşüktü. İğne verdi. Şu cumartesi ilk defa güzel bir haber aldık. Kanamam ve kahverengi akıntım bu süreçte devam etti hala devam ediyor. Sadece yatıp dinleniyorum. Annemlerde kaldık bu süreçte. Allah razı olsun çok yardımcı oldular. Demem o ki progestron iğne ve ilaç, bir de dinlenmek aşırı yardımcı oluyor.