Caglatufi Kızlar sellaammm, 21+3 gebeyim, ancak göbek çevremde inanılmaz kaşıntj oluyoorr, aynı durumu yaşayan var mı önerileriniz neleerr
Prenses34_annesi Caglatufi nemli tutmaya çalış canım kaşıntıya başka çözüm olmuyor 🥰 ama kızarıklık tahriş vs ise bilmiyorum 🥰
gullsu_ Caglatufi kaşındığı zaman kesinlikle kaşımayın yoksa daha da kaşınıyor ben duştan çıkmadan iki dakika öncesi tüm vücuduma bebek yağı sürüyor masaj yapıyorum ve iki dk ılık su tutuyorum ve karnımı gögüs kısmımı çok kurutmam çıktıktan sonra da badem yağını sürüyorum bazen de Hindistan yağı ama her gün mukakak sürerim ve bol su için çok önemli 38 . Haftam bitti hiç çatlağım olmadı hamileliğimin ilk ayında öğrenir öğrenmez kullandım çünkü ama yağ kullanınca anında kesiyor
_aysenur8mikail__ Caglatufi kesinlikle cilt yapısıyla ilgili olduğuna inanıyorum maşallah ben 32 haftadayım bişey kullanmıyorum arada nemlendirici sürüyorum hiç çatlamadı daha
Prenses34_annesi Caglatufi olabilir canım ben hiç yağ vesaire kullanmadım doktorumun verdiği kremi kullanıyorum maşallah Rabbime şükürler olsun ki doktorumun da dediği gibi hiç yok yani çatlağım vesaire 🥰
Elvancn Prenses34_annesi hnagi krem canm benim göbek çevrem kaşınıyor birde sizde karnım sertlik oluyor mu sağ sol kasık üstü sert oluyor kasiliyor gibi bebek
Caglatufi gullsu_ kakao yağını da öneriyorlar acaba onun faydası olur mu, ben çok tabiri caizse uyuz gibi kaşınıyorım 🙄
Prenses34_annesi Caglatufi Mevita canım genelde 3 kere uygulayın diyorlar ama zaten sabah sürüyorum anca çekiyor kendini birde gece yatmadan önce sürüyorum çok hoş dokusu ve kokusu var 🥰
Caglatufi Prenses34_annesi doktor bana lierac önermişti ama çok gereksiz pahalı geldiğinden dolayı almamıştım, sanırım almam gerekiyor artık :)
Prenses34_annesi Caglatufi şöyle söyleyeyim hem doktorum da çok pahalı ilaçlar yazıyor bana hatta eşim bazen bu durumdan şikayetçi oluyor mu yapabileceğimiz bir şeyimiz yok çünkü doktorumuz da bizim için en iyisini istiyor her zaman yani eğer dediğiniz gibi rahatsız edici bir durumsa alın gerçekten en azından belki biraz da olsa hafifletir 🥰
gullsu_ Caglatufi bana da önerdi inanın çatlayan yer çatlayacağı varsa çatlıyor ama önlem almak lazım ben hiç pahalı kremler almadım kişiden kişiye değişiyor çatalak oluşumu hamileliği ilk öğrenir öğrenmez nemlendirmek çok daha iyi oluyor allahtan ben öyle yaptım ne olursa olsun her gün yağ sürün en kötü zeytin yağıda olsa ve su bol bol tüketin
gullsu_ Caglatufi anladım çatlaklar gögüs ve karında çoğunlukla oluyor birde kalça üstü dediğim gibi kişiden kişiye değişiyor kilo alımına beslenme egzersiz su tüketimi metobolizma gerek vs vs ama tabiki kremler yağlarla yapabiliyorsanız çok daha iyi olur :)
Caglatufi Prenses34_annesi kesinlikle aynı fikirdeyim aslında doğal yağlardan yanaydım ancak fayda görmüyorum 🙄
Prenses34_annesi Elvancn şöyle söyleyeyim evet bazen toplanıyor sertlik oluyor ama mesela ben elimi koyduğum zaman hemen yerini değiştiriyor öyle uzun aralıklı dakikalarca sürmüyor 🥰 mevita çatlak kremi kullanıyorum kokusu ve dokusu çok güzel Ben kokusunu çok beğendim yumuşaklığı da ayrı bir güzel 🥰
gullsu_ Elvancn Evet toplanma sertlik sık sık oluyor 🤭bazen sağ bazen sol normal bende okşuyorum yumuşuyor
Elvancn Prenses34_annesi evet bende öyle en çok da sağ tarafa toplanıyo top gibi sert oluyor 20 +6 olduk bizde kasılmalarım vardı doktor normal dedi manzegum progestan kullanıyorum 4 yıl sonra hamile oldum normal yolla 2 tüp bebek denedik olmadi şimdi böyle sert oluyor bebek toplanıyor bir yere korkuyorum valla normal mi diye salı günü detayli ultrason var hareket bazen hisnediyorum gün içinde 3 defa filan pıt pıt 🌸atıyor kızım olacak ❤️ hayırlısıyla ihsallah
Caglatufi gullsu_ birde işin diğer tarafı ben 21+3 deyim sadece 2.5 kilo aldım çok kilolu bir insan da değilim:) o yüzden değişik hissediyorum
Elvancn gullsu_ şimdi sağ sert oldu bekledim 5 dk filan geçti genelde sağ sert hep bazen dönüşümlü diğer taraf sert oluyor anlam veremedim bende endişeleniyorum normal mi diye acaba
Prenses34_annesi Caglatufi bilmiyorum canım belki faydasına gören insanlar olmuştur ama hiç kullanmadığım için bir şey de diyemiyorum bu konu hakkında 🥰