strawbery efeninannesiii_ valla ben bu aralar fenayim ya okadar agirki son haftalarimmis gibi baski var 3. gebelegim.ilk kez bunda bu kadar zor geldi bu haftalar ya
pembiktavsan efeninannesiii_ benim de yarın 24 hafta olacak. Çok şükür iyi gidiyor ama sırt ağrıları başladı o zorluyor biraz bir de nefesim kesiliyor bazen yürürken falan hızlı yoruluyorum 🤦🏼♀️
efeninannesiii_ strawbery benimki öyle inan daha şimdiden niye böyle oldum diye sorgulamaya başladım. Kasıklarımda filan ağrıyor aralıklı aşırı Bi şişkinlik 😥
efeninannesiii_ pembiktavsan yavaş yavaş bizde ağırlaşıyoruz. Haklısın oturmak bile zor geliyor bazen. Dakika başı sağa sola yuvarlanıyorum bende evde 😂😂