Esomami 2 gün önce bende böyle bi post acmiştım cevap veren olmamişti bende 28 haftalıgm gecen sabah kalktigimda rahatsızdim saglik ocagına gitti 16.5 çikti doktoruma gittım yatiş verdi ama sonrasi hep dusuk cıktı yatmadım çiktım bide devlete gideym dedim gittim akşama kadar gözetım altındaydm biraktilar hep normal cikinca hergun ölcturuyorum artik bugun 13.5 cikti o bile bize yuksekmiş