Selinoloji Aylardır ecopirin içiyorum. Muayeneye de baya var. Kaçıncı haftada bırakılmalı bilgisi olan var mı
Happycatt Selinoloji benim doktorum doğuma kadar kullanmam gerektiğini söyledi doktorunuza bağlı daha çok muayeneye gidince sorabilirsiniz ancak ☺️
Bernnnaaaa Selinoloji bana 35.haftada 2 günde 1e düşürdü 36.haftada tamamen kesti canım doğuma yalın kesiyor