123456_ merhaba ben ilk doğumumu da koray beyde normal doğum olarak yaptım şimdi yine onun takipli hastasıyım hiç bir detayı atlamadan cok detaylı inceleme yapıo kesinlikle aklınızda bir soru kalmıyor böle aman hemen işimi yapimde hemen gitsinler die bir yapısı yok oturuyor sizle konuşuyor bütün herşeyi eksisi ile artısı ile anlatıyor onun sayesinde rahim boyumda kısalma olmuş hemen farketti normalde detaylı ultrasonda yapılan bir ölçüm ama kendisi her yönden bakıo sayesinde bebeğimi erken doğurma riskinden kurtuldum tavsiye ederim 🥰