Elzel17 korkulacak hiç bişey yok evet biraz ağrılı bisey ama eğer sonunda güzellik olacaksa inan o gözüne gelmiyor, hsg den sonra hamile kalan çok var bende oluşmadı gebelik çünkü bende amh düşük. sonuc o an ekrana geliyor tuplerin acik olmadigi ama bana o an söylemediler, 1 hafta sonra rapor şeklinde çıkmıştı sonucum.