Merhaba bayanlar,
18 haftalık hamileyim ve şuanda kullandığım ilaçlar magnezyum, demir, ocean mumy vitamin, renni ve antibiyotik kullanıyorum. Antibiyotiği idrar yollarımda enfeksiyon olduğu için verdi doktor. Çok mu fazla ilaç kullanıyorum bebeğime bir zararı olmaz demi?