[silindi] Kızlar başlıkta da belirttiğim gibi göğsümün altındaki bölge ağrıyor, ama devamlı bir ağrı değil öksürdüğümde, hapşırdığımda, yürüdüğümde bir baskı oluyor gibi, aranızda yaşayan var mı sebebi nedir ? Dünden beri devam ediyor