Merve-Ates27 Yarenn14 4 haftalıkken keseyi gördüm 6 haftalıkken de hem bebeğimi gördüm hemde kalp atışlarını duydum
keremalya1724 Yarenn14 bende keseyi 5+5 te gördüm kalp atışlarını 6+6 da dün duydum ama geç döllenme olmuş dedi doktorum bebiş 6+1 gözüküyor ultrasonda yani 6+1 de duymuş oldum.
Merve-Ates27 Mooor22 evet hafta düşüyor adet tarihini baz alırlar en başında ama ultrasonda geç görünürse ultrasonda ki haftayı baz alırlar oda geç döllenme oluyor
Yarenn14 Mooor22 Seni çok iyi anlıyorum bende öyleydim heyecandan uyuyamıyordum 4+6 da çok şükür keseyi gördük şimdi aynı heyecan bebeği ve kalp atışını görebilmek için canım benim sağlıklı olsun da bebeklerimiz sabredicez artık 🥰