Merhabalar bugün 23 haftalık oldum, geçen hafta detaylı ultrasonda rahim ağzı kısalığı görüldü kendi doktoruma gittim 25 ile 30 mm arasında dedi prolutan iğne ile progestan fitil verdi bu sabah kontrole gittim 25 mm dedi pazartesi aç karnına gel serkilaj yapabiliriz dedi fakat benim çekincelerim var 23. Haftada yım ilk gebeliğim ve 25 mm sınır deniyor yaşayanlar bu durumu bilir nasıl bir yol izlemem lazım bilemiyorum