Slm kizlar 36+2 haftalık olduk 47 kiloyla hamile kaldım şuan 67 kiloyum diğer gebeliklerimde 60 kiloyla doğuma giderdim zamanla zayıflardim aslında ben istemiyorum zayıflamayı şuan ki kilomu çok beğeniyorum çok mutluyum aslında acaba bebeğimede kilo vermişmiyim diğer çocuklarımda 3100 3200 doğmuştular eve dönüş kilosu 2800di