SedanurAydnAta Esindemirandir 3 aydan beri kullanıyorum ama ara ara içmiyorum kokusu çok kötü 👎🏻 kötü oluyorum 😓
iremby Esindemirandir megadyn kullaniyordum doktorum decavit yazdi bu sefer megadyn daha kotuydu decavit iyi geldi ondan sonra. 1 kutuyu yeni bitircem. Az kaldi.
Hafizeipek Bahsettiğiniz decavit hap değil mi ? Kokusunu nasıl o kadar çok algiladiniz ki ben 12. Haftadan beri kullanıyorum 🤔
Esindemirandir Bende 19+5im hala kullanıyorum. Doktorda bir şey demeyince kendimce endişelendim. Devam edeyim o zaman
Hdamla Esindemirandir en başından beri kullanıyordum şimdi 32.haftadayım doktorum gerek olmadığını söyledi
Esindemirandir Iki doktora gidiyordum biri decaviti verdi biri de vinalac diye bir takviye. Vinalac çok iyi geldi probiyotikli olduğu için büyük tuvalet olayım bile düzeldi decaviti Bi denerim olmadı
Melissssa Esindemirandir aynısını bana da verdi vinalac kullandım ama baktım sağlık ocağı decavit veriyor masraflar da fazla olunca decavite devam ettim mecbur
Esn Esindemirandir 20 haftalığım birkaç gün ancak kullanabildim çok kötü yaptı beni doktorum gerek görmedi bıraktım
Esn Esindemirandir gerçekten kötü bir ilaç ama onun muadilleri varmış daha iyisi imom yanlış hatırlamıyorsam siz doktora değiştirmesini söyleyin
BeycanNazlstgl Bende kullanıyorum ve hiç yan etkisini görmedim. 34.haftadayız ne kokuyor ne de tadı geliyor içerken.