Umay255 Kızlar geceden beri hiç uyumadım ara ara sancım oldu şimdi ise sıkılaşma ya başladı belimden kasığıma vuran bi sancı bide tuvalete giderken böyle anı altima vuruyo gibi oluyo bacaklarım uyusuyo ağrıyo bu doğum sancisimi 38+1 oldum
Mehtap- Doğum sancısı bence canim hastaneye git hemen aynı belirtilerle hastaneye gitmiştim 6 cm açılma olmuştu.
Umay255 Mehtap- o zaman gidim bide sorum şu duşa girsem birşey olurmu gitmeden ilk gebelik korkuyorum