İnan canım herşeyi yapıyorum 7 yaşında senelerdir var bu hastalık sürekli tekrarlıyor neler denedim hiç bir işe yaramıyor soğuk hava da veriyorum o da çare olmuyor doktora götürüyoruz önemsemiyorlar bile 10 gün çekiyor çocuk bunu belki bildiğiniz bitkisel bir yöntem var dedim o yüzden yazdım buraya bulamıyorum hiç bir yerde çünkü