Kızlar merhaba hep kötü haberler ile buraya yazıyordum ama artık sizinle sevincimi paylaşmak istedim 😍 30+5 te plesentanın bebekten ayrılması sebebi ile doğum yaptım. Bebeğim tam 40 gün yoğun bakımda kaldı. 10 günü entübe olarak geçti. İlk 1 hafta doktor yaşaması çok zor dedi. Sonrasında mucize bir şekilde kendini toparlarken beyin kanaması geçirdi ve hasar kaldı hidrosefali teşhisi konuldu kafası o kadar hızlı büyüyordu ki doktorlar müdahale etmezsek kaybedicez dedi 1 aylık bebeğimi beyin ameliyatına gönderdim. Ameliyat sonrası durumu kritik dediler. Ama allahım o kadar büyük ki bütün doktorlar oğlum için gerçek bir mucize olduğunu söylüyorlar. Bugun tam 1 hafta oldu artık beraber uyanıyoruz çok şükür sağlıkla kucağımda 🙏 dua etmeyi ve bebeğinize inanmaktan asla vazgeçmeyin onlar gerçekten çok güçlü ve unutmayın ki güçlü bebeklerin güçlü anneleri olur 💓