Kızlar merhaba, 5 hafta 6 günlük hamileyim. Doktor 2 kese gördü fakat birinin kese bozulmuş sağlıklı değil devam etmeyecek. Öteki kese gayet sağlıklı ve haftasına uygun içinde yolk kesesi de var dedi. Fakat hafif kanamam olduğu için test istedi.
Salı günü betahcg: 5.140
Perşembe: 5.982
Cuma: 6.600 çıktı
Görüşünüz nedir? Böyle olup da sonradan düzelen var mı?