Feriha07 Gebelik takibi için Ankara’da Hacettepe Üniversitesinden bir doktora muayene olmayı düşünüyorum. Özel hastane yerine bu şekilde muayene olan var mı? Tüm testlerini de hacettepenin kendi hastanesi yapıyor zaten. Ne düşünüyorsunuz?
Minikmucizemmm26 Feriha07 Benim de doktorum Eskişehir osmangazi de prof. kendi kliniğine muayeneye gidiyorum testleri hastanede yaptırıyorum. Ben doktorumdan memnunum ve güveniyorum da. Doktora güvenmek önemli olan zaten özeldeymiş devletteymiş çokta önemli değil bence doktoronuza güveniyorsanız aynı doktora devam etmelisin bence
Cgla93 Bende ankara tıpta doktorum profesör ama kendi kliniği var next levelde oraya gidiyorum muayene için testler kan için falan da hastaneye gidiyorum
Kuskonar Cgla93 Cem hocaya gidiyorsunuz sanırım , benim de doktorum Cem Atabekoglu ,ben çok memnunum . Çok net , az ve öz konuşan biri .