Merhaba 13 haftalığım. Bugün uykumdan aşırı sıkışık şekilde uyandım nornalde sık sık uyanırım bu gece wc ye kalkmadm hiç. Ondan mı oldu bilmiyorum idrar yaparken sızı oldu şimdi devamlı bı sızı hissediyorum. Kontrol gününe daha var bol su dışında ne yapabilirim usuttum mu ne oldu birden anlamadım uykumdan çok sıkışık kalktığım için mi oldu yoksa ama geçmiyor baya rahatsız etti. Ağrı gibi sızı gibi bişey yanma da değil tam.