Merhaba kızlar ben normal doğum yapıcam inşallah yarın doğuma gidicem sancım gelmezse suni sancıyla doğum olacak dedi doktor korkuyorum biraz vajinal muayenede canım çok yandı ona dayanamadım normal doğuma nasıl dayanıcam bilmiyorum size sorum doğum sancısı neye benziyor nasıl oluyor