Selamlarr 29+4 haftalığım karaciğer enzimlerimin yüksek olması sebebiyle bugün yatışım yapıldı. Ursactive 250 mg ilaç verdiler daha ilk içişim serum takıldı 3 gün falan gözetim altında olunacağım söyledindi sanırım erken doğuma sebep oluyormuş bu durum. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı? Ne kadarda sonuçlarınız düştü? İlacı ne kadar kullandınız?
Kaşıntım 15 gündür azar azar oluyordu akşamları özellikle alt değerim 637 ast 252