Cigdem5258 ben düşük yaptıktan 2 ay sonra hamile kalmıştım problem olmadı doktorunuz ne dediyse onu uygulayın bana bekleyin vs demedi rahmin hazır değilse zaten bebek olmaz demişti. Kürtaj olmamıştım kürtaj olunduysa bebek için bir süre beklemek şart doktorlar öyle söylüyor