celileturk Kaldı üç gün. Ne adet belirtim var ne gebelik. Karnım sis değil yumuşacık adet olacağım zaman sertlik olurdu. Göğüslerim acırdı dokununca Bide bas ağrım olurdu bir hafta önceden. Şimdi sadece alırım gazım var be kabızım. Göğüslerimin de ucu kaşınıyor sadece. Başka hiç bişeyim yok. Test yapsam gebelik va belli olur mu geçmesini mi bekleyeyim
MadameHappy34 celileturk geç döllenme olduysa belli olmaz ama merak ediyorsanız yapın bence :) bende regl ağrısı çekerken hamilelik öğrendim 2 gün vardi regle.
Baby_loading celileturk benimde 4 günüm var seninle ayni şeyleri yaşıyoruz çok enteresan hiç bir belirti yok ne adet ne bebek :) test yapmaktan korkuyorum en iyisi beklemek hayırlısı olsun hakkımızda inşallah
Suheyla2 celileturk canım kaset testte çıkmaya bilir ama kan verirsen çıkar. Ben adetime iki gün kala kist kontrolüm için gittiğimde bebek müjdesini aldım gelikende bir test alayım hem hatıra kalsın hemde babamıza süpriz yapalım desim ama evdeki testte ultrasonda görülen bebek silik bile çıkmamıştı🤭🥰
celileturk MadameHappy34 ilk gebeliğimde ben adet gördüm ayrılarım yüzümden acile gittim serum için doktor bakalım bi deyim kan almıştı gebe olduğumu bu şekil öğrendim 😂
celileturk Baby_loading sabırla bekleyelim o halde rüyamda bembeyaz at sevdim gece ama bembeyaz dı etkisini üstünden atamadım resmen
celileturk Suheyla2 3 gün kaldı bu gün dahil geçerse eğer hemen test yapacağım ama adete bu kadar az kalmsken test yaptırmak istemiyorum açıkçası sonra üzülüyorum em azında adet oldum derim. Olacağı beklemek daha zor gibi geliyor bana
OnlyBaby Bende öyleyim canım bat 7 bugün 10 u ama adet olmadım ne adet belirtisi ne gebelik belirtisi var. 7 veya 8 i test yapmıştım gece ama bi belirtim yoktu
OnlyBaby Bu ay yalnızca çok öksürdüm, durduk yere kuru öksürük midemi bulandırana kadar ama sigara içiyorum ondandır pek ümidim yok ya, adet olayımda folik asit ovülasyon tahlil hepsini yaptırıcam bu ay dikkat edicem
Suheyla2 celileturk seni çok iyi anlıyorum canım daha az stres yapman için en garantisi sanırım adet gününü beklemen Rabbim inşallah tez zamanda gönlüne göre versin