Bence değiştirin. Özele gitme sebeplerimizden biri de bu zaten. Doktor girmeyecekse, en ihtiyacım olduğu anda gelmeyecekse neden gideyim ki?
Ben de özelde dogum yapmıştım, doktorum gece vakti gelmişti. Hem sizi tanıdığı için psikolojinizi de iyi biliyor ve ona göre davranıyor