yagmur_225 29+4 olduk. Bebeğim çok hareketli. Özellikle geceleri hiç durmuyor sürekli hareket halinde. Gündüz bu kadar değil. Sanki saatini biliyor gibi hep aynı saatte hareketleniyor. Benim gibi bu durumda olan var mı ?
ftmakmn yagmur_225 gündüz siz hareketli olduğunuz için çocukta sıvının içinde sallanıyor ve uyuyor ama geceleri yatış moduna geçtiğiniz için bu defa da uyanıp o hareketleniyor. Doktorum bana böyle açıklamıştı