Kucuk_melegim Negatief diyor her ikisine de yani ne daha once geçirmişm ne de şuanda geçiriyorum değil mi?
Burcuu105 Kucuk_melegim daha önce geçirmemissiniz ve suanda da gecirmiyosunuz demek ikiside negatif olunca
-Bal123- Kucuk_melegim igg fazla çıkarsa sıkıntılı ama IgM fazla çıkarsa korkma yani eğer buna yakalanırsan vücudun buna dirençli onu soyluyo
Kucuk_melegim -Bal123- daha önce geçirmiş mi oluyorum ikisinde de negatif yaziyor doktorda bana daha önce hic gecirmemisin başikligin yok dikkat et demişti anlamadım şimdi
Kucuk_melegim -Bal123- pazartesi sorucam ikisinde de negatif yazıyor çünkü bu iyi birşey olmasi gerekiyor positif olsa virusu geciyor yada geçirmiş olduğumun belirtisi olurdu
Kucuk_melegim -Bal123- anladim canim da daha önce gecirmediğim icn nasil başiklik kazanmış olabilirm o beni şaşırttı