I
Blut
Bende aynı durumu yaşamıştım doktora gittiğimde kan tahlili verdim yüksek derecede idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı iğne falan vermişlerdi öyle düzeldi birde bebeğin başı çok aşağıda demişti doktor o da tetiklermiş onun sebebi de çok ayakta kalıp yorulmaktan olur demişti