Eakiden ümraniye de oturuyordum küçük kızımı ki küçük dediğime bakmayın şuan 14 yaşında Afiyet Hastanesinde doğurdum muayene ve kontroller içinde Santraldaki Ümran Polikiliğine gidiyordum. Şuan 8+6 hamileyim üçüncüye Allah nasip ederse yine Afiyet Hastanesine gelmeyi istiyorum doğum için.