Cansu2854 Reglime 2 gün var testim silik çıktı bir kere düşük yaptığım için korkuyorum sizce ne yapmayayım
duygukrd Cansu2854 canım düşüğü yakın zamanda yaptıysan ondan da pozitif olabilir değilse de vardır birseyler
Tbsra95 Cansu2854 sen bilirsin burada istedikleri kadar hamilesin veya değilsin desinler sana doğru seyi kan testi verir
Eflalannesi Ben her testte silik çıkıyordu geçen yaptığımda tek cizgi çıktı ama kasik ağrısı ve kahverengi lekelenme olmuştu bilgisi olan varmı