Bayanlar bugün hayatımın en kötü günlerinden birini yaşadım. Sabah kalktım lavaboya gittim tam kalkarken kan geldğini gördüm 21+2 haftalığım şok oldum zangır zangır titredim. İkinci hamileliğim ilk defa yaşadım bu durumu. Rabbim kimseye yaşatmasın inşallah. İğne vuruldum , ve fitil kullanıcam. Lütfen stres yapmayın herşey eninde sonunda oluyor biz kendimizi paralasak da herşey olucağına varıyor. Rabbim hayırlı versin ne veriyosa dua edin bana olurmu. Kendinize dikkat edin hayrlı geceler 🙏🙏🙏