Kızlar 34. Haftadayım şuan aşırı baskı ve ara ara bacaklarıma vuran sancım var. Düzenli değil ama 15 dakikadır böyle devam ediyor. 3 gün önce kontrolüm vardı bebeğim yine doğum kanalında olduğunu söyledi doktorum. Çok tedirginim şuan her an çıkacak gibi geliyor. Aynı haftanın gebeleri yada bunu yaşayan falan varsa yazabilir mi lütfen içimde bir korku var 😞