Gamze5334 Hbb50 hiç korkma ben geçen ay bu şekildeydim doktorum sağolsun rahatlattı beni bu ay güzel haberi aldık olumsuz düşünme bence bende daha önce kimyasal gebelik geçirdim Rabbim bebeğini kucağına almayı nasip edecekse bir şekilde oluyor o yüzden üzme kendini
AdinsMom Hbb50 benim adete 1 hafta kala 38 çıkmıştı ama inanamıyıcağın kadar hızlı yükseli sadece 2 katı artması önemli olan rabbim sağlıkla gelmesini nasib etsin hoşgeldin 🤍👼🏻
Hbb50 Zeynepilh234 Ayezhanim 4 gün gecikme oldu bende kan baş dönmesi oldu kusma da vardı hastaneye gittim şikayet üzerine kan testi yaptılar dediler hamilesin pozitif dediler Rabbım isteyen herkese versin
Ozlem-O Merhaba,bende 6+2.Dün biraz kırmızı renkli sürüntü şeklinde kanamam oldu,düşük riski varmış,progestan başlandı,haftaya kalp atışlarını duymaya gidecektik😞dua edin
Hbb50 Ozlem-O inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız kötü düşünme sağlıklı beslen ağır kaldırma doktorların çoğu olumsuz konuşuyor ama benim Bi arkadaşıma da böle dediler şimdi bebisi oldu kötü düşünme dualarım seninle kuzum Rabbım herseyin iyisini bilir ♡
Eflalannesi Kizlar aşırı derece akıntım var bugün halbuki dün beta kan tahlili yaptırdım 0.7 çıktı bugünde akıntı bel ağrısı kaasik ağrıları var bu şekilde sonradan hamileliğini ogrennen varmı 🥺