Taricat
Yaklaşık 7 aydır oksapar kullanıyorum ben eşim kolumdan yapıyor bir kez morarmam ve ağrım oldu sadece onu da annem yapmıştı yanlışlıkla kasa denk getirmiş kuzum ondan oldu. Ucunda ki küçük hava boşluğunu alıp yap yağ tabakasına denk getirip dik bir şekilde derinin altına yap çok basit oluyor alışıyorsun zaten zamanla şifa olsun inşallah 🥰